Siemens EH845FVB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH845FVB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Theresia 25-08-2018

Mooi groot kook vlak.

Geschreven voor: Siemens EH845FVB1E

Siemens apparatuur vind ik goed en prettig in gebruik. Vandaar onze keuze op Siemens. Handig de vijf platen, waarvan 2 grote. De aluminium strip rondom is een verbetering! Minder stoot- dus beschadigingsgevoelig.

Pluspunten

• Gebruiksgemak.
  • Mooi van vormgeving

Minpunten

• Minder goed zichtbaar aan- en uitfuncties.

Allematenpan 29-01-2017

Gemakkelijke en veilige bediening

Geschreven voor: Siemens EH845FVB1E

Deze Siemens Inductie kookplaat met kookzones is gemakkelijk te bedienen en te onderhouden Gladde koopplaat met tiptoetsen. Bezit deze kookplaat sinds enige dagen. Let erop dat u juiste formaat pan op de juiste kookzone plaatst. Zeker voor de eerste keer de handleiding lezen. Veiligheid: Ook als kookplaat uitgeschakeld is gaat er een waarschuwingssignaal af wanneer u bijvoorbeeld een handdoek op op de kookplaat laat liggen.

Louis 28-12-2016

Super practisch

Geschreven voor: Siemens EH845FVB1E

Alsof je aanrecht naar wens tot kookzone omtovert. En dat met een perfecte controle over het kookproces met perfect werkende tiptoetsen en zeer ruime instelmogelijkheden. Van inductie waren we al lang overtuigd, maar na een slechte ervaring met een ander merk zijn we helemaal tevreden over onze Siemens. Daarom dat we nu voor de 2de maal een Siemens inductie kookplaat hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Fijn in het gebruik
  • Ruime instelmogelijkheden
  • Zeer betrouwbaar
  • Super snel als het moet!

Minpunten

• Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.